Doe Mee!

Voer campagne!

English, click here

Alle seinen staan op groen: GroenLinks staat er goed voor in de peilingen, de ledenaantallen stijgen en er melden zich meer en meer vrijwilligers. Dit wordt onze grootste en meest innovatieve campagne ooit. We gaan zoveel mogelijk mensen bij de campagne betrekken. We gaan met meer vrijwilligers dan ooit deze campagne voeren. Help jij ons mee om een historisch resultaat te boeken? Word dan actief voor onze verkiezingscampagne! Dat kan ook als je weinig tijd hebt. Neem contact op met Niels Verboom, onze campagneleider

Houd onze agenda goed in de gaten voor alle activiteiten.

Voer campagne

Word lid van het vrijwilligersteam!

Wil jij GroenLinks helpen om GroenLinks een historische zege te bezorgen bij de Tweede Kamerverkiezingen, en daarna bij de gemeenteraadsverkiezingen?

Sluit je aan bij het vrijwilligersteam van GroenLinks Maastricht-Heuvelland! Interesse? Stuur een e-mail aan onze vrijwilligerscoördinator, Colin van den Akker

Help met flyeren!

We zoeken héél veel nieuwe flyeraars/flyeressen: een ongelofelijk belangrijke functie in de campagne! Lijkt moeilijk. Is makkelijk en leuk! Interesse? Geef je dan op via onze vrijwilligerscoördinator!

Hang een poster op!

Je kunt een bescheide bijdragen aan onze campagne leveren door een poster achter je raam te plakken. Doe je mee? Interesse? Stuur een e-mail naar onze campagneleider.

Doneer geld!

Geen tijd of zin om als vrijwilliger te helpen, maar wilt u de campagne toch steunen? Doneer dan nu, wij zijn blij met iedere €uro die we krijgen. Doneer hier!

Word lid!

Wilt u ons meer steunen dan alleen geld te doneren? Wordt dan nu lid: word lid!